Thursday, April 07, 2005

præstationsangst

Åh, hvor er det typisk mig det her! - ikke engang startet og allerede præstationsangst. Min egen hjemmeside, shit hvor er det stort! Jeg som aldrig har fungeret med computeren har lige pludselig fået min egen hjemmeside, sikke en rivende udvikling. Så sker der alligevel lidt. Hm hm, må hellere se at komme i gang med den intelligente indledning, der skal fange læserens opmærksomhed. Hvordan fanden starter man på sådan én? Nå, men i hvert fald, velkommen til min sindsygt ophidsende hjemmeside, hvor der fra nu af vil være at finde spændende og sindsoprivende fortællinger fra min skønne hverdag som pædagogmedhjælper, amatørmaler, semisanger, singelton, veninde, datter, søster og MOSTER! Jeps, for jeg er blevet moster og kan endelig kalde mig moster Sine - det lyder bare så fint! Moster - det er sådan et sejt ord. Hvis man er lidt hardcore er man en værre moster ikk?! "Du er da vist en værre moster!", "ja, det kan du da bande på jeg er!" Åh Gud i det høje, sikke en indledningskrise det her - heldigvis for mig kender I mig jo alle ganske udemærket, en del af jer har holdt ved i mange år, så en egentlig introduktion behøver jeg vist ikke. Jeg vil blot byde velkommen til alle og jeg håber at I alle vil more jer godt!

Sine

3 Comments:

Blogger morisjackson5057 said...

I read over your blog, and i found it inquisitive, you may find My Blog interesting. My blog is just about my day to day life, as a park ranger. So please Click Here To Read My Blog

11:17 AM  
Blogger eddprice06888834 said...

I read over your blog, and i found it inquisitive, you may find My Blog interesting. So please Click Here To Read My Blog

http://pennystockinvestment.blogspot.com

11:44 AM  
Blogger tandyclinton68217735 said...

Get any Desired College Degree, In less then 2 weeks.

Call this number now 24 hours a day 7 days a week (413) 208-3069

Get these Degrees NOW!!!

"BA", "BSc", "MA", "MSc", "MBA", "PHD",

Get everything within 2 weeks.
100% verifiable, this is a real deal

Act now you owe it to your future.

(413) 208-3069 call now 24 hours a day, 7 days a week.

8:45 PM  

Post a Comment

<< Home